Hemma

Nu är jag hemma! Jag har faktiskt varit hemma sen i söndags eftermiddag, men mitt internet har strulat en massa, och jag har nästan glömt bort bloggen! Men nej, nu är jag helt tillbaks. :)
I söndags var det ju så fint väder att jag, Filippa och Kajsa låg och solade nästan hela dagen, och jag hade bara pyttelite solfaktor 10 på mig. SMART ANNA! Så nu är jag röd på axlarna, armarna, delar av ryggen, bröstet och liite i ansiktet... Men som tur är svider det bara på axlarna, men det håller på att lägga sig, för jag är dessutom flitig med att kleta på aloe vera på de ställena jag bränt mig! :)
Nej herregud vad trött jag är nu! Shit, jag måste sova annars kommer jag inte komma upp imorgon. Menmen det gör jag inte ändå.. (a) 
God Natt bloggen hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0