internetet...

Japp det är orsaken till att jag inte har bloggat på ett tag. Mitt internet har hakat upp sig hela tiden så varje gång jag har försökt publicera ett inlägg, har det inte funkat. SUCK
Men nu tror jag fatiskt att det funkar, så i'm back igen. :)
Denna veckan som kommer kommer bli riktigt chill! Såhär kommer den se ut ungefär:

Måndag: Sista skoldagen. Det är sorgligt, sista dagen med min klass..
Tisdag: Mentorsdag. Först vara på skolan och fika osv, sedan spela laserdome!
Onsdag: Filmdag typ? Kolla film & så :)
Torsdag: Spela brännboll och städa ur skåpen och sådan.
Fredag: SOMMARLOOOV
Lördag: Första dagen av sommarlovet. Träffa kompisar & packa!
Söndag: Hejdå sverige hej CANNES! :D

Förövrigt så har jag köpt ett par skitsnygga skor från Tommy Hilfiger, visar dom sen! :)
Hörs snart igen , kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0