tjeeena

Jaha, då blir det ännu ett sånt här 'i'm back' inlägg.. Jag vet inte vad det är, jag bara tappar lusten att blogga lite ibland, men nu är den tillbaka haha. Igen. 
Just nu är jag i våran sommarstuga i Småland. Jag måste säga att det är ganska tråkigt, men ändå rätt chill. Jag behöver liksom inte göra någonting, utan bara vara. Ligga på bryggan, läsa tidningar, kolla filmer på kvällen, mm. Tråkigt efter ett tag, men som tur är så kommer jag hem imorgon!

Som vi alla har hört är the king of pop, död.. Usch det är så hemskt! Jag fick reda på det genom att jag vaknade (klockan halv ett på natten) av att Filippa ringde. Jag kunde inte svara för alla sov och det var heeelt tyst i stugan. Men hon förtsatte ringa och smsade och sa att det var viktigt.. Sen när jag hade gått ut på verandan svarade jag och hörde 'fsuilafh är död!'. Hörde först inte vad hon sa så jag blev skiträdd och trodde att det var någon av våra kompisar! :s Men sen hörde jag vad hon sa och blev först lättad men sen efter en liten stund fattade jag hur sjukt det är egentligen! RIP.

Aja , nu ska jag sluta babbla hahah. :P Hörs snart, kommer nog uppdatera mkt idag då jag inte har något annat att göra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0