Shoppingfynden!



Linne från Bondelid (stavning? (a)), köpt på MQ.




Denna tröjan kommer från Gina Tricot. Det är inte exakt den jag letade efter, men det är liknande så den får duga, haha! ;)




Örhängen från Glitter.




Sjal / halsduk från H&M. Ni kan tro att den är skön!



För ngn vecka sen köpte jag detta hårbandet / hippiebandet från Glitter. Har inte använt det än pga. att jag inte vet hur jag ska ha det och det är inte riktigt rätt färg. Det är för blont, men jag använder silvershampoo och dessutom så bleks det i solen så det ska nog gå! :)

Det där tog mig ca en halvtimme för att min dator / bloggen är så himla seg! Nu sitter jag och tittar lite på tv, vi hörs antingen senare ikväll, eller imorgon. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Idis

ah, älskar allihopa! skulle beställa på två röda om jag haft råd!:)

2009-05-28 @ 21:58:27
URL: http://allaboutida.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack sötis! Snyggt linne du hade köpt från MQ! :)

2009-05-28 @ 23:02:53
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0